HTML

Szépségtippek otthoni használatra

Friss topikok

  • bea5678: Kedves Blogoló! Nagyon szuperek e tippeid, remélem sok hasonlót fogsz még beírni! Kipróbáltam mind... (2010.09.12. 15:03) Epilálás fájdalom nélkül

Linkblog

Méz-pakolás száraz bőrre

2010.10.25. 14:46 :: cicesz

Gondolom, azon senki nem lepődik meg, hogy bőrápolásra ajánlom a mézet! Elvileg én is jobban szeretem enni, mint magamra kenni, és igazából azt is elárulom, hogy én nem vagyok híve uborka karikáknak, oliva olajos kence-ficéknek és még a mézet se szívesen kenem magamra, pedig tudom, hogy nagyon hasznos. Azt azért tudni kell a mézről, hogy B-, C-, A- és E-vitaminoat tartalmaz, melyek nagyon fontos vitaminok a bőrnek.

Konkrétan nem is tudom megmagyarázni, hogy én magam miért nem használom annak ellenére, hogy tudom, és tapasztaltam is már, hogy csodákra képes. Valamiért én úgy vagyok a gyümölcsös, zöldséges, természetes anyagokkal, hogy ezeket enni kell, nem pedig kozmetikumként felhasználni. No, nem azért írtam ezt le, hogy bárkit lebeszéljek ezekről a trükkökről, csak nem akarok bort inni és vizet prédikálni.

A mézet egyébként nem csak száraz arcbőrre érdemes használni, hanem fáradtra is. A sok idegeskedés, munka, sok tanulás, sűrűn átbulizott éjszakák meglátszanak a bőrödön. Kiélesednek a vonásaid és megsápad a bőröd, nem lesz egyenletes a színe se és a szemed alatt is beesettnek tűnik. Ez azért van, mert megfárad a bőröd, elveszíti a rugalmasságát. A mindennapos rohanásban csak arra van időd -és energiád-, hogy megmosd és naponta többször megfoszd a bőröd az egészséges és szükséges zsírrétegétől. Azután feldobsz egy könnyű, vagy épp tekintélyes mennyiségű sminkréteget és csak szenved szegény bőröd. Egy darabig persze ez elmehet így, de idővel rá kell döbbenned, hogy magad ellensége vagy, mert kegyetlenül öregíted a bőröd.

A méz egyébként nem véletlenül alapja számos kozmetikai terméknek. Gondoljunk csak a mézes-joghurtos testápolóra, tusfürdőre... A mézről tudni kell, hogy antibakteriális hatású, így felveszi a harcot a pattanásokkal és a miteszerekkel is. A magas cukortartalmának köszönhetően hidratálja a bőrt, hiszen megköti a vizet.

Van, aki citromlevet is kever hozzá, vagy egy kis oliva olajat, túrót, de én nem szoktam túlbonyolítani. (egyébként túrót semmi pénzért nem kennék az arcomra...és persze tejet se öntenék a fürdővizembe...) Csak úgy, ahogy a "méhecske adta", mindenféle adalék nélkül vastagon felviszem az arcomra, mint a maszkot és 20-30 percig fenthagyom. Életet visz a bőrömbe!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegtippekotthonihasznalatra.blog.hu/api/trackback/id/tr352397473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása