HTML

Szépségtippek otthoni használatra

Friss topikok

  • bea5678: Kedves Blogoló! Nagyon szuperek e tippeid, remélem sok hasonlót fogsz még beírni! Kipróbáltam mind... (2010.09.12. 15:03) Epilálás fájdalom nélkül

Linkblog

Tartós hajegyenesítés otthon

2011.04.28. 19:41 :: cicesz

Különböző hajegyenesítési eljárások léteznek, amelyek önmagukban kevésbé hatásosak. Én a hajvasaló híve vagyok, de ennek csak addig tart a hatása, míg víz éri a fürtjeimet. Ahhoz, hogy száradás után is egyenes maradjon, nem elég hajegyenesítő sampont használni, hiszen ezek a termékek közel annyit érnek, mintha csak vízzel mosnám meg. Biztos van egyenesítő hatásuk, de én még nem fedeztem fel.

Ha a hajvasalód függőjévé váltál Te is, mint én, akkor biztos azt utálod a nyárban, hogy bár esőtől nem kell tartani, a Balaton, vagy a strand rádöbbent arra, hogy nem a nyár a legszárazabb évszak!

(Hogyan járnak az ilyen lányok strandra, mint én? Kifestve, kiegyenesített, beszárított és tupírozott hajjal. És haza? Bokor alatt.)

Minden reményem szerint most megtaláltam a Világmegváltó módszert. A napokban találtam a DM-ben egy csodaszert a hajfestékek között. A neve str8FORWARD. 3 tubuskát tartalmaz a nem túl drága dobozka. Rá kell szánni úgy 3 órát a műveletre, ugyanis minden tubus külön procedúrát jelent. Bekenem-várok-lemosom-bekenem-várok-lemosom-kivasalom és 2-3 hónapig elég csak hajszárítóval fésülgetve megszárítani és EGYENES!! Ha nem is szárítom, csak hagyom magától megszáradni, akkor is rendezett marad.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegtippekotthonihasznalatra.blog.hu/api/trackback/id/tr912862668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása