HTML

Szépségtippek otthoni használatra

Friss topikok

  • bea5678: Kedves Blogoló! Nagyon szuperek e tippeid, remélem sok hasonlót fogsz még beírni! Kipróbáltam mind... (2010.09.12. 15:03) Epilálás fájdalom nélkül

Linkblog

Körömerősítés

2013.08.09. 15:58 :: cicesz

Nekem is nagyon gyengék a körmeim. Szedtem már mindenféle vitamint, körömerősítő csodaszert, kentem már rá mindenféle erősítő lakkot, de egyszerűen bármit teszek vele, szinte olyan vékony és gyenge körmeim vannak, mint egy kisbabának! Ilyen körmökkel a műkörömnek is általában igen hamar búcsút mondhatok, hiszen azt se képes megtartani. A körömerősítés és állandó festegetés eredménye, hogy lassacskán a "körmös kosaram" tartalmának értéke elérte a 150 000 Ft-ot, amire a pénzkidobás, mint kifejezés, enyhe jelző... Persze, tipikus: ha keresel valamit, mindent megtalálsz, de pont az kerül elő utoljára, amire szükséged van. Így jártam én is, mikor új módszert próbáltam ki és eluralkodott rajtam a felismerés, hogy míg ész nélkül kenegettem mindent a körmömre, kidobva egy 2 személyes külföldi egyhetes nyaralás árát, addig az, amire valójában szükségem van és segít is a problémámon kb. 3500 ft 2 évre:

A műkörmösök által gél lakkra használt fedőlakk egy átlátszó lakk, ami UW fényre köt. Ezt a lakkot használhatod körömerősítésre, hiszen olyan masszív, kemény lesz tőle a körmöd, hogy az IKEA-ban vásárolt új szekrénybe csavarhúzó nélkül is betekerheted a körmöddel a csavarokat! (teszteltem :P)

1 üvegcse 15 ml fénylakkot tartalmaz, ami bőven kitart 1,5-2 évig is, ugyanis egyáltalán nem jön le, nem pattan le, nem reped fel, ezért csak akkor kell átfesteni újra, ha már nagyon lenő. Mivel átlátszó, akár akkor is használhatod, ha nem szereted a színes körmöket. Ha szereted változatosan festeni a körmeidet, nyugodtan húzz rá bármikor, bármilyen lakkot. A körömlakklemosó nem oldja ezt a fedőlakkot, ezért olyan gyakran váltogathatod a körmöd színét, amilyen gyakran csak szeretnéd! Mellékesen megjegyzem: az erre a fedőlakkra felvitt sima körömlakk 2 hétig is bírja anélkül, hogy lekopna!

1 db 3000-3500 Ft és bármilyen műkörmös boltban megveheted:

K__R__MP__NC__L__4a0711015f9c4.jpgMivel a lakk UW fényre köt, ezért szükséged lesz egy UW lámpára is, amit ugyancsak beszerezhetsz műkörmös boltban. Az UW lámpák ára 3000 Ft-tól kezdődik. A legolcsóbb lámpa is megteszi!

unas_394058.jpgHa rágod a körmöd, akkor pedig kötelező elkezdened ezt a módszert használni, ugyanis biztos segít a leszokásban, ha a fogad beletörik a körömrágásba! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegtippekotthonihasznalatra.blog.hu/api/trackback/id/tr605453901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása