HTML

Szépségtippek otthoni használatra

Friss topikok

  • bea5678: Kedves Blogoló! Nagyon szuperek e tippeid, remélem sok hasonlót fogsz még beírni! Kipróbáltam mind... (2010.09.12. 15:03) Epilálás fájdalom nélkül

Linkblog

Piros pöttyös bikinivonal és szőrbenövés 2. - A MEGOLDÁS!

2013.06.12. 15:59 :: cicesz

Azt hiszem, végre kimondhatom: MEGTALÁLTAM A MEGOLDÁST!!!! :)
...de, még mielőtt megosztanám a titkok titkát, csak szólok, hogy nem őrültem meg! :D

Én nem csak a bikini vonalamat szőrtelenítem "ott lent", hanem az egészet. Szóval nekem elég nagy gondot okoz a szőrbenövés, a szőrtelenítés után megjelenő kis piros vérző kráterek, na meg a szép lassan kialakuló kis gyulladt pattanások...

Merő véletlenségből viszont rájöttem a megoldásra: felejtsd el a borotvát, a gyantát és az epilátort. Elő a szemöldök csipesszel és a teafa olajjal!
Nem viccelek!!!...

Hozzávalók:
1 db szemöldökcsipesz
teafa olaj (kapható bármelyik drogériában pár száz forintért)
1 db olvasó lámpa (a jó megvilágításhoz)
1,5-2 szabad óra és türelem


Mielőtt nekiállnál, teafa olajjal ecseteld le azt a területet, ahol szőrteleníteni szeretnél. A teafa olaj egyrészt fertőtleníti, másrészt felpuhítja a bőrt, így könnyen kitudod húzni szemöldökcsipesszel a szőrszálakat és nem is fáj. Nekem borotválás után maximum egy napig selymes, ezzel szemben a szemöldökcsipeszes szedegetést követően kb 1 hétig teljesen sima, szőrtelen marad! Az első hét után is csak néhány szőrszál jelenik meg, amit már nem olyan nagy munka kicsipegetni.
Ahol a szőr eltávolítása után sötét marad a tövénél, nyomkodd meg a bőrt, mint egy miteszert, hogy kiszabadítsd az elhalt hámszöveteket, így a bőr is simább lesz, egyenletes.
A visszanövő szőrszálak sokkal gyengébbek lesznek, mint korábban. A szőrbenövés szinte teljesen megszűnik!

Adj neki egy esélyt, talán rajtad is segíthet!
Kitartás! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegtippekotthonihasznalatra.blog.hu/api/trackback/id/tr115357531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása