HTML

Szépségtippek otthoni használatra

Friss topikok

  • bea5678: Kedves Blogoló! Nagyon szuperek e tippeid, remélem sok hasonlót fogsz még beírni! Kipróbáltam mind... (2010.09.12. 15:03) Epilálás fájdalom nélkül

Linkblog

fogyás után megereszkedett, lógó bőr

2014.01.13. 19:16 :: cicesz

deflated-balloon-600x398.jpg
Az utóbbi 2 év mértéktelen zabálásainak köszönhetően sikerült 15 kilót magamra szedni. Egy ideig őrlődtem rajta és sopánkodva nézegettem a h&m nyári, bikinis plakátjain a csinos (ugyan biztosan photoshop-olt, de mégis csak jól karbantartott) lányokat és mindig lelkifurdalással sétáltam tovább, tudván, hogy kezdenem kellene valamit magammal.
Soha nem volt még komoly újévi fogadalmam, de annak érdekében, hogy lelkifurdalás nélkül telefalhassam magam mindennel karácsonykor, elhatároztam, hogy 2014 a sport éve lesz számomra, na meg az egészséges étkezésé. Önmagamnak tett ígértemet betartva 01.02-án a túlfűszerezett, túlcukrozott, zsíros ételeket és a szénhidrát bombákat zabpehelyre, natúr joghurtra, natúr csirkemellre, halra, párolt zöldségre és rengeteg gyümölcsre cseréltem. Mindemellett (én, aki soha, de kimondottam és szó szerint SOHA nem voltam hajlandó sportolni) felkaptam a sportcipőt és elindultam futni. Az eleinte 2 perc futás, 2 perc séta szisztémát, 10 nap elteltével a megállás nélküli 5,5 km futás váltotta fel. Az egészséges étkezés és sportolás 2 eredményt hozott. Az egyik, hogy 1 hét alatt 4 kg-tól szabadultam meg, a másik, hogy nem csak a nadrágokból, de a bőrömből is kifogytam.
10 nap után vettem észre, hogy bár elöl feszes a combom, de hátul igencsak löttyedt a bőr. Ha a combomat vízszintesen felemeltem, a bőröm ernyedten, erőtlenül lógott, akárcsak a karomon. Először nagyon megijedtem, hiszen nem az volt a célom, hogy löttyedt legyek, hanem épp az, hogy feszes! Bíztam benne, hogy dr. Google majd a segítségemre lesz, de hogy rémületem fokozódjon, csupa olyan találatot adott ki, amiben azt szajkózzák a „tapasztaltak”, hogy ezen a problémán csak a műtét segíthet. Rászántam azonban magam, hogy kicsit jobban beleássam magam a témába és azon belül is sokkal inkább a bőr regenerálódást és a feszesítést elősegítő praktikák után nyomoztam, mint sem a megszállottan és hírtelen szépülni akaró delikvensek tippjeit, így sikerült is olyan praktikákat találnom és kipróbálnom, amelyek hatása felér a plasztikai műtét eredményeivel:

  1. Szauna
    Elsősorban a méregtelenítésben segít azáltal, hogy a bőr pórusait megnyitja, felgyorsítja a véráramlást és oxigénnel látja el a kötőszöveteket, így azok gyorsabban tudnak regenerálódni és a kitágult kötőszövetek képesek lesznek a testtérfogatodhoz igazodni, tehát „szűkül” a bőröd.
  2. Víz és hidratálás minden mennyiségben!
    A kötőszöveteknek nem csak oxigénre, hanem vízre is szükségük van a fejlődéshez! Fontos, hogy annyi vizet fogyassz a nap során, amennyi csak beléd fér! Mellette jó minőségű hidratáló krémmel is érdemes átmasszírozni a bőrödet.
  1. C-vitamin
    A legfontosabb vitamin a kötőszövetek számára!
  1. sós fürdő
    A vízbe szórt tengeri só megtisztítja pórusokat, ezáltal erősödik a kötőszövetek oxigénellátása, valamint felpuhítja a bőrt, így az rugalmasabbá válik.
  1. citromlé
    A citrom köztudottan televan C vitaminnal. Egy citrom levével masszírozd be a kritikus bőrfelületet, hogy közvetlenül oda jusson a C-vitamin, ahol szükség van rá. A citromsav enyhén savas hatásának köszönhetően összehúzza a bőrt.
  1. Erősítő edzés
    Bizony nem elég otthon tespedni és az éhezéstől várni a megoldást, ugyanis valamennyit biztosan sikerül úgy is leadni a feleslegből, de az edzésnek köszönhetően a zsír helyét valamennyi izomszövet veszi át, ha erősíted magad, így kevésbé növöd majd ki a saját bőrödet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegtippekotthonihasznalatra.blog.hu/api/trackback/id/tr765756847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása