HTML

Szépségtippek otthoni használatra

Friss topikok

  • bea5678: Kedves Blogoló! Nagyon szuperek e tippeid, remélem sok hasonlót fogsz még beírni! Kipróbáltam mind... (2010.09.12. 15:03) Epilálás fájdalom nélkül

Linkblog

Narancsbőr eltüntetése

2012.04.20. 16:04 :: cicesz

Hát igen... Narancsbőr. Ugye milyen szomorú belegondolni, hogy itt a nyár, lassan a fürdőruha is előkerül és a szoknya alá már nem vehetünk fel harisnyát! Még nincs késő, ha elszánt vagy, akkor az igazán jó idő beköszöntéig Te is leszámolhatsz a narancsbőrrel!

...először az elszánt helyett azt akartam írni, hogy kitartó, de rájöttem, hogy annál a szónál tovább csak nagyon kevesen olvasnák ezt a bejegyzést :)

Kezdem az egészet ott, hogy én eddig minden nap plázában vettem az ebédemet és házhoz rendeltem a vacsorámat... Többnyire Mekiztem és bár nem vagyok túl méretes, mégis annyira kiképeztem magam, hogy a végére egyedül képes voltam eltüntetni egy nagy menüt, ráadásnak még két burgert és egy sütit. Ezt nagyjából levegővétel nélkül tettem 20 perc alatt és 3 óra múlva megint kopogott a szemem az éhségtől. Lefekvés előtt majdnem minden este benyomtam egy pizzát és az esti film mellett egy családi csomagos szotyit is betermeltem. Még szép, hogy csupa narancsbőr lettem!

Végül erőt vettem magamon és nem kimondottan a fogyás késztetett, hanem egyszerűen csak elegem lett belőle, hogy semmi erőm nincs, képes vagyok este 11-től másnap délután kettőig aludni és még akkor is hulla fáradtan kelek. Viszont így rátaláltam a narancsbőr elleni legjobb "szérumra" is. Nem egészen két hete nagyon szigorúan figyelek a táplálkozásra. Nem igazán olvastam utána, hogy mit szabad enni és mit nem, csak úgy ösztönösen figyelek rá, hogy egészséges dolgokat egyek. Többnyire zöldségeket, mellette bio kefirt és natúr joghurtot eszem. Gyümölcsöket és gyümölcsös italokból is kizárólag cukormentes, 100%-os gyümölcstartalmú készítményeket vásárolok, de csak keveset fogyasztok belőlük. Amikor van időm, inkább valódi gyümölcsből turmixolok italt. Rengeteg paradicsom levet és vizet iszom. A fent említetteken kívül töredelmesen bevallom, hogy a múlt héten véletlenül becsúszott egy szelet pizza és egy csoki, de ezen kívül semmi más! Egy hét után azon kaptam magam, amikor a szokásos nyavajgás-programunk volt a barátnőmmel, amikor egymásnak mutogatjuk, hogy "ne viccelj, tök jó az alakod, de nézd az én combomat, milyen narancsbőrös...-és ennél a pontnál mindig kicsit oldalra fordultam és összenyomtam a két tenyeremmel a bőrömet, hogy még jobban lássa a bemélyedéseket", szóval azt vettem észre, hogy már alig látszik a narancsbőröm! És mindez az étrend változásnak köszönhető! Semmi mást nem tettem érte.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegtippekotthonihasznalatra.blog.hu/api/trackback/id/tr944463218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása